sobota, 18 października 2014

Czas na remont mieszkania

Długo się zastanawialiśmy jak się pomieścimy jako rodzina wielodzietna. Opcje były dwie - albo się zamienimy na większe albo robimy remont naszego mieszkania. Analizowaliśmy wnikliwie każdą z opcji i padło na remont. Remont generalny obejmował wymianę wszystkich drzwi wewnętrznych, zamianę wanny na brodzik w łazience i częściowa wymiana kafelek, wymiana  płytek w kuchni i zabudowy kuchennej i podział dużego pokoju na salon i sypialnię.
W sierpniu planowaliśmy wszystko skrupulatnie. Naszymi stałymi sklepami były markety budowlane i sklepy meblowe.

Zaczęliśmy 8 września od demolki dużego pokoju i stawiania ścianki działowej z luksferami do sypialni.




Trwało długo, ale się udało - salon gotowy. Jeszcze podłogi, meble, parę dodatków i gotowe.
No i  moje podświetlane luksfery.








Potem kuchnia. Stare kafelki szybko się poddały. Czas na nowe.



 Kuchnia już prawie gotowa. Czekamy na meble.




 Z meblami prezentuje się bosko.




Kończymy sypialnię. Meble z Ikiei całkiem dobrze się wpasowały. Parę dodatków i gotowe.





Nowa narzuta i poduszki dekoracyjne to moja wisienka na torcie.



Czas na łazienkę i wymianę drzwi.







I tak po miesiącu remont dobiegł końca. Potem sprzątanie, sprzątanie i sprzątanie. 
Ale mieszkanko po liftingu jest mega przytulne.



15 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie ja jeszcze nie miałam okazji aż takiego remontu przeprowadzać, ale to pewnie dlatego, że mam nowe mieszkanie. Zdecydowałam się na ofertę od https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html i muszę przyznać, że faktycznie teraz mieszka mi się w Rumii bardzo komfortowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie sam remont jest czasami potrzebny i ja również jakiś czas temu się na niego zdecydowałem. Najbardziej jestem zadowolony z tego, że korzystałem z materiałów do wykończenia z https://artcorestudio.pl/ gdyż ja cenię sobie wysoką jakość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie czasami przychodzi taki moment i wtedy po prostu musimy zdecydować się na remont. Sam niedawno korzystałem z usług firmy https://www.wawerbud.pl/ gdyż to dzięki niej udało mi się odmienić cały mój dom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widać sam remont jest bardzo ważny i ja również powoli się do niego przymierzam. Muszę dodać, że nawet całkiem niedawno miałam okazję kupić fajne materiały do wykończenia wnętrz z https://artcorestudio.pl/ i myślę, że to rozwiązanie jest jak najbardziej w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie przede wszystkim ważne jest to aby właśnie bez problemów zacząć budować swój dom i mam nadzieję, że niedługo to się przytrafi. Już nawet niedawno był u mnie geodeta z https://geo-szkic.pl/ więc pierwsze kroki poczyniliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie same remonty są bardzo ważne, ale ja chcę jeszcze powiedzieć, że niezwykle ważną opcją jest to aby wiedzieć także komu zlecić wykonanie przeglądów kominiarskich. Akurat ja najczęściej korzystam z usług kominiarza https://kominiarz.warszawa.pl/ i wiem, że to jest bardzo dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrozumienie znaczenia regularnej konserwacji i czyszczenia komina jest kluczowe dla bezpieczeństwa domu. Usługi komiarskie, takie jak te oferowane na http://kominiarzszczecin.pl/, są niezbędne dla utrzymania komina w dobrym stanie. Profesjonalni kominiarze mają odpowiednie narzędzia i doświadczenie, aby skutecznie usunąć sadzę i inne zanieczyszczenia, które mogą prowadzić do pożarów. Ponadto, regularne kontrole komina mogą pomóc wykryć wszelkie uszkodzenia strukturalne, które mogą wymagać naprawy. Pamiętaj, że zapobieganie jest zawsze lepsze (i tanie) niż leczenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Geodezja to niezwykle ważna dziedzina nauki, która ma kluczowe znaczenie dla wielu sektorów, w tym budownictwa, architektury, inżynierii i planowania przestrzennego. Profesjonalne usługi geodety https://geo-szkic.pl/ są niezbędne dla precyzyjnego pomiaru i mapowania terenu, co jest kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa i skuteczności wszelkich projektów budowlanych. Bez dokładnych pomiarów geodezyjnych, ryzyko błędów i problemów związanych z budową jest znacznie większe.

    OdpowiedzUsuń